Το τεχνικό τμήμα της Diginet υποστηρίζει καθημερινά ένα μεγάλο αριθμό συνεργατών που προωθούν τα προϊόντα και τις λύσεις που προσφέρει. Παρέχει ολοκληρωμένες και ποιοτικές υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης σε θέματα software και hardware. Για τις ώρες εκτός γραφείου παρέχει υποστήριξη 24ώρες το 24ωρο σε αριθμό κινητού που μπορείτε να ζητήσετε τις ώρες λειτουργίας, είτε να αναζητήσετε στις πληροφορίες της Diginet Β2Β ηλεκτρονικής εφαρμογής σας.
Πλεονεκτήματα Υπηρεσιών Τηλεφωνικής Υποστήριξης:
Ωράριο Τηλεφωνικής Υποστήριξης:
Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή: 9:00 - 21:00
Τρίτη - Πέμπτη: 9:00 - 17:00
Σάββατο: 9:00 - 14:00
24ώρες το 24ωρο: Σε κινητό που εμφανίζεται στη Diginet B2B ηλεκτρονική εφαρμογή σας.